Event Management af privatfester, foreningsfester og firmafester.

Skal du/I holde en fest?

Lad os stå for planlægningen

Bryllup, konfirmation, barnedåb, fødselsdag, firmafest, foreningsfest.

Vi sørger for, at I får den fedeste fest med de bedste rammer

Drømmer I om et bestemt tema: James Bond, gangster eller hawaii-party? 

Med os når jeres fester helt sikkert nye højder. Alt er potentielt muligt! 

Private fester eller firmafester.

Vi samarbejder gerne med jeres interne festarrangører, frivillige, HR-afdelingen eller kantineordningen for at få det maksimale ud af jeres ressourcer og for at give jeres private gæster, medlemmer eller ansatte den fedeste, sjoveste og/eller skøreste oplevelse. 

Mange års erfaring

Vi har gennem mange år samlet os en bred pallette af erfaringer med arrangementer med alt fra 3-300 personer.

Temafester

Vi har afholdt særlige temafester: Oktoberfester, jule- og nytårsfester, halloween- og fastelavnsfester, caribiskeaftener eller hawaii fester, James Bond og 60’er fester og meget meget mere.

Planlægning

Lad os stå for hele planlægningen eller lad os overtage dele af din fest. Du bestemmer.

Kontakt os, hvis du er nysgerrig på, hvordan vi kan gøre din/jeres næste fest til én, som du/I og gæsterne aldrig glemmer.

Har det vækket din interesse? Kontakt os for at høre nærmere

FAQ

Hvad kan vi tilbyde?

Vi er et familiedrevet event-bureau, som trods sin størrelse leverer skræddersyede løsninger efter behov og budget. 

Pga. en lang række samarbejdspartnere kan vi levere både full-service events, pakkeløsninger eller mindre leverancer.

Vi skal blot have sporet os ind på, hvad jeres behov og ønsker er. Uanset størrelse af jeres arrangement så er kvaliteten høj og projektledelsen effektiv.

Hvordan arbejder vi?

Indledende kan godt tale sammen pr. telefon eller mail. 

Men vi foretrækker personlig rådgivning og et fysisk møde. Herefter udarbejder vi et uforpligtende tilbud.

Accepteres tilbuddet, udarbejder vi en projektplan i samarbejde med jer med et gennemskueligt budget, så I kan følge med trin for trin hele vejen. Herved sikrer vi også, at der ikke kommer uforudsete udgifter.

Hvad koster det?

Prisen er afhængig af arrangements størrelse, tid, kompleksitet og lokation. 

Vi kan derfor ikke give en standardpris på vores ydelser. Men vi laver gerne et uforpligtende tilbud ud fra jeres ønsker og krav. 

Det er altid tilladt at lave til- og fravalg ud fra budgettet, inden en evt. aftale indgås. Herefter forekommer budgetafvigelser kun, hvis de på  forhånd er aftalt.

Kontakt os i dag

Du/I kan bruge kontaktformularen 
og sende os en forespørgsel. 

Ellers er du/I også meget velkommen til at kontakte os på:

Telefon: +45 53 64 21 77
Mail: kontakt@casabailar.dk