Event Management af foreningsfester og firmafester,
Skal du/I holde en forenings/firmafest?
Lad os stå for planlægningen
Vi sørger for, at I får den fedeste firmafest med de bedste rammer
Drømmer I om et bestemt tema: James Bond, gangster eller hawaii party?
Med os når jeres fester helt sikkert nye højder. Alt er potentielt muligt til jeres firmafest!
Vi samarbejder gerne med jeres interne festarrangører, frivillige, HR-afdelingen eller kantineordningen for at få det maksimale ud af jeres ressourcer og for at give jeres medlemmer eller ansatte den fedeste, sjoveste og/eller skøreste firmafest-oplevelse.
Til medlemmer af erhvervsforum har vi et særligt tilbud.
Cuba aften – oplev Cuba for en aften.
Læs om lokaleudlejning her
Mange års erfaring
Vi har gennem mange år samlet os en bred pallette af erfaringer med arrangementer med alt fra 3-300 personer.
Temafester
Vi har afholdt særlige temafester: Oktoberfester, jule- og nytårsfester, halloween- og fastelavnsfester, caribiskeaftener eller hawaii fester, James Bond og 60’er fester og meget meget mere.
Planlægning
Lad os stå for hele planlægningen eller lad os overtage dele af din fest. Du bestemmer.
Kontakt os, hvis du er nysgerrig på, hvordan vi kan gøre din/jeres næste fest til én, som du/I og gæsterne aldrig glemmer.
FAQ
Hvad kan vi tilbyde?
Vi er et familiedrevet event-bureau, som trods sin størrelse leverer skræddersyede løsninger efter behov og budget.
Pga. en lang række samarbejdspartnere kan vi levere både full-service events, pakkeløsninger eller mindre leverancer.
Vi skal blot have sporet os ind på, hvad jeres behov og ønsker er. Uanset størrelse af jeres arrangement så er kvaliteten høj og projektledelsen effektiv.
Hvordan arbejder vi?
Indledende kan godt tale sammen pr. telefon eller mail.
Men vi foretrækker personlig rådgivning og et fysisk møde. Herefter udarbejder vi et uforpligtende tilbud.
Accepteres tilbuddet, udarbejder vi en projektplan i samarbejde med jer med et gennemskueligt budget, så I kan følge med trin for trin hele vejen. Herved sikrer vi også, at der ikke kommer uforudsete udgifter.
Hvad koster det?
Prisen er afhængig af arrangements størrelse, tid, kompleksitet og lokation.
Vi kan derfor ikke give en standardpris på vores ydelser. Men vi laver gerne et uforpligtende tilbud ud fra jeres ønsker og krav.
Det er altid tilladt at lave til- og fravalg ud fra budgettet, inden en evt. aftale indgås. Herefter forekommer budgetafvigelser kun, hvis de på forhånd er aftalt.
Kontakt os i dag
Du/I kan bruge kontaktformularen
og sende os en forespørgsel.
Ellers er du/I også meget velkommen til at kontakte os på:
Telefon: +45 53 64 21 77
Mail: kontakt@casabailar.dk