Event Management af forenings- og firmafester

Skal du/I holde en forenings- og firmafest?

Lad os stå for planlægningen

Vi sørger for, at I får den fedeste oplevelse i de bedste rammer

Drømmer I om et bestemt tema: James Bond, Gangster eller Hawaii party? 

Med os når jeres forenings- og firmafest helt sikkert nye højder. Alt er potentielt muligt! 

Vi samarbejder gerne med jeres interne arrangører, frivillige, HR afdelingen eller kantineordningen for at få maximum ud af jeres ressourcer og for at give jeres medlemmer eller ansatte den fedeste oplevelse. 

Alt er potentielt muligt: Selv online arrangementer

Årets jule- eller påskefrokost online via Teams & Co? 

Intet problem for os – vi kan arrangere online begivenheder / events, hvor vi sørger for, at jeres medarbejder får leveret mad & drikkevarer til døren. Vi kan desuden også booke musik & underholdning til livestreamingen . 

Kontakt os, så vi kan være med til at lægge en plan for jeres næste fest.

Mange års erfaring

Vi har gennem mange år samlet os en bred palette af erfaringer med arrangementer med alt fra 3- 300 personer.

Temafester

Vi har afholdt særlige temafester: Oktoberfester, jule- og nytårsfester, Halloween- og fastelavnsfester, Caribisk aftener eller Hawaii fester, James Bond og 60’er fester og meget meget mere.

Planlægning

Lad os stå for hele planlægningen eller lad os overtage dele af din fest. Du bestemmer.

Kontakt os, hvis du er nysgerrig på, hvordan vi kan gøre din/jeres næste fest til én, som du/I og gæsterne aldrig glemmer.

Har det vækket din interesse? Kontakt os for at høre nærmere

FAQ

Hvad kan vi tilbyde?

Vi er et familiedrevet event-bureau, som trods sin størrelse leverer skræddersyede løsninger efter behov og budget. 

Pga. en lang række samarbejdspartnere kan vi levere både full-service events, pakkeløsninger eller mindre leverancer.

Vi skal blot have sporet os ind på, hvad jeres behov og ønsker er. Uanset størrelse af jeres arrangement så er kvaliteten høj og projektledelsen effektiv.

Hvordan arbejder vi?

Indledende kan godt tale sammen pr. telefon eller mail. 

Men vi foretrækker personlig rådgivning og et fysisk møde. Herefter udarbejder vi et uforpligtende tilbud.

 Accepteres tilbuddet, udarbejder vi en projektplan i samarbejde med jer med et gennemskueligt budget, så I kan følge med trin for trin hele vejen. Herved sikrer vi også, at der ikke kommer forudsete udgifter.

Hvad koster det?

Prisen er afhængig af arrangements størrelse, tid, kompleksitet og lokation. 

Vi kan derfor vi ikke give en standardpris på vores ydelser. Men vi laver gerne et uforpligtende tilbud ud fra jeres ønsker og krav. 

Det er altid tilladt at lave til- og fravalg ud fra budgettet, inden en evt. aftale indgås. Herefter forekommer budgetafvigelser kun, hvis de forhånden er aftalt.

Kontakt os i dag

Du/I kan bruge kontaktformularen 
og sende os en forespørgsel. 

Ellers er du/I også meget velkommen til at kontakte os på:

Telefon: +45 53 64 21 77
Mail: kontakt@casabailar.dk