Event Management af konfirmationer

Er det ved at være tid til konfirmation eller nonfirmation?

Lad os stå for planlægningen

Har I brug for nogen, som står for alt det praktiske?

Har I brug for nogen, som står for alt det praktiske, som booker lokale og mad. Dække bord eller skaffer køkkenpersonale? Skal vi hjælpe med at arrangere underholdning eller en DJ til festen.

Ønsker I en særlige transport fra kirke og hen til festen, kan vi arrangere alt fra en helikopter til en hest. Det er en ganske særlig dag for det unge menneske, også hvad transporten angår. Og vi vil gerne hjælpe til med at gøre dagen uovertruffen. 

Eller skal festen have et særligt tema?

Er konfirmanden/nonfirmanden vild med heste eller racerbiler? Er han eller hun en dygtig fodboldspiller eller danser? Måske særlig glad for en farve eller alle regnbuens farver, så lad os få festen til at afspejle det unge menneskes hobbyer, interesser eller værdier, så den derved bliver endnu mere uforglemmelig dag. 

Fantasien kender ingen grænser, og vi sætter en ære i heller ikke at gøre det.  

Kontakt os, og får ideer til, hvordan vi kan være med til at skabe nogle fantastiske rammer for jeres fest.

Mange års erfaring

Vi har gennem mange år samlet os en bred palette af erfaringer med arrangementer med alt fra 3- 300 personer.

Temafester

Vi har afholdt særlige temafester: Oktoberfester, jule- og nytårsfester, Halloween- og fastelavnsfester, Caribisk aftener eller Hawaii fester, James Bond og 60’er fester og meget meget mere.

Planlægning

Lad os stå for hele planlægningen eller lad os overtage dele af din fest. Du bestemmer.

Kontakt os, hvis du er nysgerrig på, hvordan vi kan gøre din/jeres næste fest til én, som du/I og gæsterne aldrig glemmer.

Har det vækket din interesse? Kontakt os for at høre nærmere

FAQ

Hvad kan vi tilbyde?

Vi er et familiedrevet event-bureau, som trods sin størrelse leverer skræddersyede løsninger efter behov og budget. 

Pga. en lang række samarbejdspartnere kan vi levere både full-service events, pakkeløsninger eller mindre leverancer.

Vi skal blot have sporet os ind på, hvad jeres behov og ønsker er. Uanset størrelse af jeres arrangement så er kvaliteten høj og projektledelsen effektiv.

Hvordan arbejder vi?

Indledende kan godt tale sammen pr. telefon eller mail. 

Men vi foretrækker personlig rådgivning og et fysisk møde. Herefter udarbejder vi et uforpligtende tilbud.

 Accepteres tilbuddet, udarbejder vi en projektplan i samarbejde med jer med et gennemskueligt budget, så I kan følge med trin for trin hele vejen. Herved sikrer vi også, at der ikke kommer forudsete udgifter.

Hvad koster det?

Prisen er afhængig af arrangements størrelse, tid, kompleksitet og lokation. 

Vi kan derfor vi ikke give en standardpris på vores ydelser. Men vi laver gerne et uforpligtende tilbud ud fra jeres ønsker og krav. 

Det er altid tilladt at lave til- og fravalg ud fra budgettet, inden en evt. aftale indgås. Herefter forekommer budgetafvigelser kun, hvis de forhånden er aftalt.

Kontakt os i dag

Du/I kan bruge kontaktformularen 
og sende os en forespørgsel. 

Ellers er du/I også meget velkommen til at kontakte os på:

Telefon: +45 53 64 21 77
Mail: kontakt@casabailar.dk