Poledance Roskilde

Casa Bailar Pole & Hoop

Dans i Roskilde

Vi åbner lige så snart Corona situationen tillader det

Velkommen til Casa Bailar Pole & Hoop

Poledance roskilde

Vi træner i hoops og på poles i små hold med max. 10 elever. Derved sikrer vi os, at alle elever får masser af opmærksomhed og den rigtige instruktion.

Hos os kører vi med 8 ugers forløb, hvor du går på hold med de samme hver gang. Det giver trygge og afslappede rammer, og instruktøren kan bedre sammensætte en træning, der passer til dine og holdkammeraternes behov.
Samtidig er der også chance for, at du får en ny ven/veninde at træne sammen med.

Udover dit 8 ugers forløb, er der forskellige gratis pole, hoop og smidigheds timer, disse timer kalder vi for ”Free” inde på holdplanen.
Der er ingen krav til din fysik, idet vi igennem undervisningen hjælper og guider dig til at opbygge styrke og smidighed.

Hvis du drømmer om et godt kammeratskab, bedre fysik og at udvikle kropsbevidstheden og rytme, så er Casa Bailar pole og hoop lige noget for dig. Vi er klar til at byde dig velkommen til en sjov og ny måde at træne på.

Man kan altid få en prøvetime hos Casa Bailar pole, inden man tilmelder sig, du kan blot klikke på nedenstående knap for at gå til prøvetime booking eller skrive til kontakt@casabailar.dk. Prøvetimen for pole ligger søndage fra kl. 10.00-11.00 på vores pole intro hold, og koster 50kr. pr. person.

Lær Poledance i Roskilde

Poledance instruktører

Louise Poledance instruktør i Roskilde

Louise

Louise har trænet pole siden 2012, dog med pauser ind imellem. Louise blev i 2019 certificeret pole fitness instruktør gennem Xpert. Areal hoop har Louise trænet siden 2017 og i 2019 deltog hun DPSF mesterskabet og fik en 3. plads. Det er vigtigt for Louise at skabe en tryg og sikker atmosfære for hendes elever, så alle kan deltage og udvikle sig i deres eget tempo. Både indenfor pole og hoop er hendes passion styrke- krævende tricks, hvilket hendes timer også kan bære præg af.

Casa Bailar Pole Dance Maria

Maria E.

Maria har trænet pole siden 2015, og er uddannet pole instruktør hos Xpert. For hende er pole udtryksfuld bevægelse og dans, kombineret med styrketræning og masser af latter. Hun elsker at lege med kombinationer og floor work. Og er bevidst om, at vi alle er forskellige, og derfor har forskellige behov for støtte og vejledning. Maria har fokus på, at vi får trænet begge sider på polen, så kroppen forbliver stærk og i god balance fra inderst til yderst. 

Casa Bailar Pole dance Nina

Nina

Nina underviser i pole og elsker at udfordrer sig selv med nye spændende tricks, gerne dem der sidder i lår eller albuer. Nina har fokus på, at man skal have kontrol over sin egen krop og lære, hvor ens egne grænser er både fysisk og psykisk.
For Nina er pole studiet hendes andet hjem og hun elsker at undervise og prøver altid at få en god smilende stemning under sine timer. ”Jo sjovere du har det og jo mere du griner sammen med de andre elever jo lettere føles din træning.”

Maria Poledance instruktør i Roskilde

Emma

Emma underviser primært i PoleIntro. Hun har selv trænet pole siden 2017 og med sin forkærlighed for styrketræning elsker hun styrkekrævende poletricks. Emma elsker graciøse linjer og pointede fødder.
Til daglig er Emma fysioterapeut, og der vil altid være fokus på skadesforebyggende undervisning, samt opbygning af grundstyrke og grundteknik på polen.
På Emmas timer vil træningen altid passe til dig og dit niveau.

Pole og hoop hold - 8 ugers forløb

Vi kører med 8 ugers forløb, hvor du går på samme hold med de samme personer i 8 uger. Sideløbende med dit faste hold, kan du gratis melde dig på ”Free” timer. De bookes via vores booking system.
Hvis du vælger at købe to forløb samtidig, så du har to af de nedenstående hold om ugen får du 25% rabat på nr.2 forløb. Du kan også vælge at købe 2 forløb i forlængelse af hinanden, så du er sikret træning i 16 uger, også her for du 25% rabat på andet forløb.
Læs mere om medlemskab her.
På vores holdplan har vi timer, der kombineres af 2 forskellige levels. Dette betyder, at så længe du er et af niveauerne, kan du komme på timen.
Det vil sige, at de pole timer som hedder level 2-3 er for alle, der er level 2 også selvom de lige er rykket op fra level 1. Instruktøren sørger for både at have tricks med til level 2 og 3, som kan stige og falde i sværhedsgrad.
Det samme gælder for level 1-2 hold, hvor elever, der har gennemført pole intro, kan starte og træne sammen med elever fra både level 1 og 2.

OBS: Når du har købt dig adgang på et eller flere af vores fastehold, så har du mulighed for op til 3 bookinger på fri-trænings-holdene. Læs mere forneden. 

Hvis du starter til pole for første gang skal du melde dig til pole intro forløbet, du kan se hvornår dette ligger på vores skema.

Her er der ekstra god tid til at få forklaret teknikker og opbygge styrke helt fra bunden. Der vil blive undervist i spins, simple tricks og at komme op i stangen med hovedet ned.

OBS: Vi anbefaler at man kommer i træningstøj og medbringer shorts, der går over knæene, da vi skal bruge huden til at sidde fast i stængerne. Desuden skal du have en vaskeklud til at tørre polen af, samt håndklæde til træningsmåtte eller egen træningsmåtte.

Book dit pole intro hold her.

Pole level 1 er for dig, som har fuldført et pole intro forløb eller har prøvet en lille smule pole før.

På dette hold fortsættes der med at bliver undervist i de spins og tricks, der er blevet gennemgået på intro forløbet, samt nogle nye tricks både med hovedet oppe og nede.

Fokusset på level 1 er, at få dig til at blive mere komfortabel og sikker ved polen.

De fleste har brug for at være på level 1 i mere end 8 uger. Det er instruktøren der vurderer, hvornår du er klar til at rykke videre til level 2. Hvis du føler, at du snart er ved at være klar, så kontakt din instruktør. Nogle af de tricks man skal kunne for at komme på level 2 er: Butterfly, Viva, Cross knee release og genie.

Book dit pole level 1 hold her.

På level 2 bygger vi videre på de færdigheder, du har opnået på level 1. Level 2 er et meget bredt level med mange spændende og udfordrende tricks,  Det vil helt klart være en fordel at benytte vores smidigheds timer, da nogle tricks fra level 2 og 3 kræver en vis smidighed for at kunne fuldføre dem.

Fokusset på level 2 er udholdenhed og at kombinere de tricks man lærer til små serier.

De fleste har brug for at være på level 2 i en længere periode da vi skal sikre os at ens muskler og teknik er klar til næste level. Det er instruktøren der vurderer, hvornår du er klar til at rykke videre til level 3, hvis du føler at du snart er ved at være klar så kontakt din instruktør. Nogle af de tricks man skal kunne for at komme på level 3 er: Extended butterfly, jade, lave en længere kombo, sailor, cross ankle release, superman, bow and arrow.

Book dit pole level 2 hold her.

Level 3 er det højeste level. Når du er på level 3, må du lave alle tricks inden for pole. Det forventes her, at du har opbygget styrke, og kender dine egne begrænsninger til at træne sikkert i de sværeste tricks.

Der vil blive lavet nye spændende tricks og mulighed for at prøve nogle flips og andre spændende ting. Fokus på level 3 vil være nye tricks, vedligeholde sine færdigheder, men samtidig at være yndefuld hele vejen igennem sine komboer.

Book dit pole level 3 hold her.

På poledance timen leger vi med koreografi og dans i Pole. Holdet er level 1-3, og vi arbejder med at sætte spins, floorwork og rytme sammen til en dans. I hvert 8 ugers forløb arbejder vi med den samme koreografi, hvor vi hver gang bygger mere på, og arbejder med at få detaljer på plads. Vi danser modern dance i bare fødder eller strømpesokker. Nogle gange i shorts, men mest med lange bukser. Knæbeskyttere kan være en fordel, da vi ofte har knæ i gulvet ved floorwork.

Book dit pole dance hold her.

Lige nu tilbydes der desværre ikke Twerk. Vi arbejder på at finde en ny instruktør.
Påklædning: Gerne medbring benvarmere og/eller knæbeskyttere. Husk løse bukser/shorts, så du rigtig kan få numsen til at bounce.

Book dit pole dance hold her.

Maria Poledance Instruktør i Roskilde
Aerial Hoops i Roskilde

En hoop er en metalring, som hænger frit ned fra loftet, hvor der laves akrobatiske øvelser under, indeni og over den. Når du træner hoop, er det en fordel at have lange bukser, sportsbh, tanktop/t-shirt og/eller en langærmet bluse på.

Hoop level 1 er for dig, der er helt ny eller er letøvet.  

På dette hold arbejder vi med øvelser, som klæder dig på til at kunne komme op i en hoop.
Derudover arbejder med tricks, små combo’er og simple rul, som ligger indenfor hoop level 1 listen.

De fleste har brug for at være på level 1 i mere end 8 uger, for at opbygge styrke, teknik og kropsbevidsthed. Det er instruktøren der vurderer, hvornår du er klar til at rykke videre til level 2, hvis du føler at du snart er ved at være klar så kontakt din instruktør. Nogle af de tricks man skal kunne for at komme på level 2 er: Straddle/Pike mount, Pike i top bar, Front balance og Back balance.

Book dit hoop level 1 hold her.

Level 2 er det højeste level inden for hoop. Når du når level 2 bygger vi videre på de ting, du har lært på level 1. Det betyder også, at det er vigtigt, at du er sikker i alle tricks og mounts på level 1.

På level 2 arbejder vi med mere komplekse combo’er, rul og drops.

Det forventes at du har opbygget en styrke og kender dine egne begrænsninger, så du sikkert kan træne de sværere tricks. Det er en fordel, hvis du også har del smidighed, da nogle tricks, vil kræve dette eller gøre dem nemmere/mere elegante.

Nogle af de tricks I vil opleve på level 2 er: Russian split, Jigsaw, Poison og Dragon tail

Book dit hoop level 2 hold her.

Det er instruktøren, der vurderer hvornår du er klar til Level 2.

Øvrige hold inkl. i dit 8-ugers forløb.

Hvis du har købt et forløb på et af vores pole-, poledance- eller hoop-hold har du muligheden for at komme på vores ”Free” hold helt gratis.

Du kan booke dig på op til 3 fritræningshold pr. uge via vores bookingssystem. Hvis du ikke møder op på en time, som du har booket eller aflyser inden for 3 timer får du et udeblivelsesgebyr på 30kr. Dette gør, at vi får så få ledige stænger som muligt.

OBS: Tilmelding på fri-trænings-hold er kun muligt, hvis man har meldt sig på mindst et fasthold i 8 uger. 

På fritræning pole og hoop har du mulighed for at øve de ting, du træner på dit faste hold. Instruktøren er til stede hele timen og laver fælles opvarmning og hjælper dig med det, du ønsker at træne.

For at undgå overanstrengelse eller skader er det vigtigt, at du holder dig indenfor det level, du normalt træner.

På denne time er det dig, som kommer med plan over hvad du vil træne, og instruktøren er til rådighed og hjælper dig, der hvor du har brug for det.

OBS: Tilmelding på fritrænings hold er kun muligt, hvis man har meldt sig på mindst et fast 8 ugers forløb.

På open pole og hoop har du mulighed for at øve de ting, du træner på dit faste hold.

For at undgå overanstrengelse eller skader er det vigtigt, at du holder dig indenfor det level, du normalt træner.

På denne time er det dig som kommer med plan over hvad du vil træne og du står selv for opvarmning og træningen da der ikke er en instruktør til rådighed, men vores faciliteter.

OBS: Tilmelding på open pole eller hoop hold er kun muligt, hvis man har meldt sig på mindst et fast 8 ugers forløb.

Hver 1. Fredag i måneden er der pole play time, en bonus time for level 1-2 og Level 2-3.

Her har instruktøren lidt mere frie hænder, og kan gøre hvad de vil inden for niveauet.Dette kan være noget dans, sjove udfordringer, kombinere spins og doublepole (2 på 1 pole) eller bare en helt normal time. Kort sagt…. alt kan ske.

Følg med på de sociale medier, måske din instruktør giver et hint. Du må kun deltage i pole play timen, inden for dit eget level. Træner du i forvejen på et fast hold er timen gratis, og du kan booke dig via bookingsystemet.
Er du gæst, kan du deltage i pole play for et mindre beløb.

Tilmelding via webshoppen.

Vores smidighedshold er for dig, der ønsker øget fleksibilitet i ben, ryg og skuldre uanset niveau. Der vil fra gang til gang være fokus på enten split, spagat eller ryg/skuldre. Holdet starter med let opvarmning, hvorefter der vil undervises i forskellige stræk, der vil smidiggøre fascier og bindevæv omkring muskelfibrene. Der vil under timen være fokus på alignment, vejrtrækning og ledbeskyttende stræk.

På smidighedstimen skal du medbringe en trøje, håndklæde til træningsmåtte eller egen træningsmåtte. Du kan med fordel også medbringe benvarmere, knæbeskyttere og yogablokke, men det er ikke et krav.

OBS: Tilmelding på fritrænings hold er kun muligt, hvis man har meldt sig på mindst et fast 8 ugers forløb.

Maria Poledance Instruktør i Roskilde

Holdoversigt

TidspunktHoldNiveauInstruktør
Tirsdag
16:30-17:20All levels poleAlle niveauerLouise
17:30-18:30Open hoopLevel 1-2Louise
17:30-18:20PoledanceAlle niveauerMaria E.
18:30-19:30Smidighed og strækAlle niveauerMaria E.
18:30-19:20PoleLevel 1-2Nina
19:30-20:20PoleLevel 2-3Marie E. / Nina
Torsdag
18:40-19:40HoopLevel 1Louise
19:50-20:50HoopLevel 2Louise
Fredag
17:30-18:30Pole play hver 1. fredag i månedenLevel 1-2Nina / Louise
18:40-19:40Pole play hver 1. fredag i månedenLevel 2-3Nina / Louise
Søndag
10:00-11:00Open hoopLevel 1-2Varierer
10:00-11:00Pole introBegynderLouise / Maria E.
11:00-11:20Indmelding af nyeBegynderLouise / Maria E.
11:30-12:30Open poleLevel 1-3Louise / Maria E.

Pris

650 kr. pr. person for 8 uger. Tegn evt medlemskab, så sikrer du dig 10% rabat på vores dansehold, workshops, fester og udvalgte events.

Tidspunkt

Sæson

Sæson 1: d. 12. januar - 7. marts

Vedr. tilmelding

Tilmeldingen er bindene.
Vi forbeholder os retten til at aflyse, hvis vi har for få tilmeldinger. Pengene vil i så fald blive betalt tilbage.

Gratis parkering

Lokation

Industrivej 44C, 4000 Roskilde.