Event Management af privatfester
Skal du/I holde familie- eller fødselsdagsfest?
Lad os stå for planlægningen
Bryllup, konfirmation, dåbsfest, temafest, firmafest m.m.
Drømmebryllup?
Drømmer I om et tema, der minder jer om dengang I mødte hinanden, eller måske om en rejse I har været på?
Er drømmen måske et bryllup med pompt og pragt? Måske en bryllupsfest i haven eller vil I ligefrem holde hele jeres brylluppet i haven?
Firma/foreningsfest.
James Bond-, gangster- eller hawaiiparty?
Kom til os med jeres drømme. Sammen når vi nye højder for festen. Alt er potentielt muligt!
Vi samarbejder gerne med jeres interne arrangører, frivillige, HR-afdelingen eller kantineordningen for at få det maksimale ud af jeres ressourcer, og for at give jeres medlemmer eller ansatte den fedeste oplevelse.
Læs om lokaleudlejning her
Konfirmationfest.
Har I brug for nogen, som står for alt det praktiske?
Vi booker lokale og mad. Dækker bord og skaffer køkkenpersonale? Skal vi hjælpe med at arrangere underholdning eller en DJ til festen.
Ønsker I en særlige transport fra kirke og hen til festen. Vi arrangerer alt fra en helikopter til en hest.
Det er en ganske særlig dag for det unge menneske, også hvad transporten angår.
Stor eller lille .......vi arrangerer festen for og med dig.
Skal gæsterne forkæles lidt ud over det sædvanlige og gå hjem med et helt særligt minde? Intet er for stort eller for småt for CB-event.
Om du/I forventer 3 eller 300 gæster, så lad os stå for festen.
Lokaler, personale, borddækning, underholdning, booking af mad og drikkevarer m.m.
Vi hjælper jer med planlægningen af hele festen eller blot dele af festen.
Kontakt os allerede i dag for et uforpligtende tilbud.
Mange års erfaring
Vi har gennem mange år samlet os en bred pallette af erfaringer med arrangementer med alt fra 3 – 300 personer.
Temafester
Vi har afholdt særlige temafester: Oktoberfester, jule- og nytårsfester, halloween- og fastelavnsfester, caribiskeaftener eller hawaiifester, James Bond og 60’er fester og meget andet.
Planlægning
Lad os stå for hele planlægningen eller lad os overtage dele af din fest. Du bestemmer.
Kontakt os, hvis du er nysgerrig på, hvordan vi kan gøre din/jeres næste fest til én, som du/I og gæsterne aldrig glemmer.
Har det vækket din interesse? Kontakt os for at høre nærmere
FAQ
Hvad kan vi tilbyde?
Vi er et familiedrevet event-bureau, som trods sin størrelse leverer skræddersyede løsninger efter behov og budget.
Pga. en lang række samarbejdspartnere kan vi levere både full-service events, pakkeløsninger eller mindre leverancer.
Vi skal blot have sporet os ind på, hvad jeres behov og ønsker er. Uanset størrelse af jeres arrangement så er kvaliteten høj og projektledelsen effektiv.
Hvordan arbejder vi?
Indledende kan godt tale sammen pr. telefon eller mail.
Men vi foretrækker personlig rådgivning og et fysisk møde. Herefter udarbejder vi et uforpligtende tilbud.
Accepteres tilbuddet, udarbejder vi en projektplan i samarbejde med jer med et gennemskueligt budget, så I kan følge med trin for trin hele vejen. Herved sikrer vi også, at der ikke kommer uforudsete udgifter.
Hvad koster det?
Prisen er afhængig af arrangements størrelse, tid, kompleksitet og lokation.
Vi kan derfor ikke give en standardpris på vores ydelser. Men vi laver gerne et uforpligtende tilbud ud fra jeres ønsker og krav.
Det er altid tilladt at lave til- og fravalg ud fra budgettet, inden en evt. aftale indgås. Herefter forekommer budgetafvigelser kun, hvis de på forhånd er aftalt.
Kontakt os i dag
Du/I kan bruge kontaktformularen
og sende os en forespørgsel.
Ellers er du/I også meget velkommen til at kontakte os på:
Telefon: +45 53 64 21 77
Mail: kontakt@casabailar.dk